A napi vevői rendelés modulon belül lehetőség van Árajánlat készítésére, nyomtatására.
2014. december 13-tól az élelmiszerekről szóló 1169/2011/EU rendelet alkalmazása kötelező. Tájékoztatni kell a fogyasztót, hogy az adott élelmiszer tartalmaz-e allergiát okozó...
Adott termékek értékesítés listájának, grafikonjának elkészítése havi, heti, napi bontásban
Ez a modul szolgál a gyártási munkalapok és a gyártási bizonylatok kezelésére, valamint összesítések készítésére.
Ezen funkció segítségével lehetőség van belső rendelések automatikus képzésére üzemegységen belül és több üzemegység esetén az üzemegységek rendelése is leképződik.
Ebben a funkcióban átfogó képet kapunk a rendeléstől az egész gyártásig egy adott időintervallumra, a megrendelt termékek darabszámától kezdve a vevők által elfogadottig, a gyártott...
Ez a funkció cikktörzsben lévő alapanyagok norma szerinti árai alapján számolja ki a saját előállítású késztermékek önköltségi árát.
A funkcióval elkészíthetjük a termékek elő kalkulációját, illetve a változásokat átvezethetjük az árainkon. Az új termékek esetében ezt megelőzi egy anyag norma kialakítása, ami...
A munkalapok alapján és a cikktörzsben felvitt munkaidőnorma alapján lista készíthető a gyártott mennyiségekhez szükséges idő felhasználásról. Ez az alapja a teljesítménybér...
Ez a funkció nagy segítséget nyújt a rendelésen dolgozóknak, hiszen mentesülnek a napi rendelés karbantartástól. Az elektronikus úton küldött vevői rendelések ebben a menüpontban...
Az üzleti élet szereplői egymással elektronikus úton cserélnek információt. Az EDI adatcsere jelenleg 2 területen valósul meg legtöbb esetben, de a rendszer ennél sokkal több...
A funkciót akkor használjuk, ha a szállításokat egy másik cég nevében végezzük.
Ezen funkció segítségével lehetővé válik a parMan rendszerben a kimenő számlák elkészítése elektronikus formában.
A funkció abban az esetben használható, ha a könyvelés egy külső, nem parMan rendszerben történik. Alkalmazásával elkerülhető, hogy a számlákat a külső könyvelő rendszerben ismét...
A főkönyvi rendszer lehetővé teszi külső alrendszerek feladásának fogadását.
A rendszerben az alábbi törzsadatokhoz kapcsolódóan tudunk dokumentumokat feltölteni:"Cikk","Partner"
A rendszerben az alábbi modulokban tudunk a bizonylatok alátámasztására dokumentumokat feltölteni."Vevői számla, Szállítói számla, Pénzügyi bizonylat"
A bank import a bank által küldött szöveges állományból az öntanulás módszerével jegyzi meg a beazonosítás és bizonylatképzés funkcióit.
A szállítói számla kiegyenlítés menüpontban lehetőség van a számlákat kifizetetté tenni a banki vagy pénztári bizonylatok alapján.