Számlázás más nevében
A funkciót akkor használjuk, ha a szállításokat egy másik cég nevében végezzük.
Leírás
Az ügyletben szereplő partnerek
- Szállító, aki a terméket gyártja, és kiszállítja
- Vevő, aki megrendeli a terméket
- Eladó, akivel a vevő szerződés viszonyban van, ő fogja a vevőnek a számlát kiállítani.
- Szállító partner rendszerében történik meg a rendelések fogadása, feldolgozása, termelése, kiszállítása. A szállítólevélen szállítóként az eladó partner adatai vannak feltüntetve.
- Szállító partner rendszerében a számla az Eladó vevő számára készül. A szállítólevelekről a vevőnek a számlát az eladó állítja ki.
- Ezeket az ügyleteket eladó partnerenként külön telephelyen kezeljük. A rendelés adatok integrálva vannak a szállító termelésbe, így azokat nem kell külön figyelni.
- Ha az eladó partner is a parMan rendszert használja, akkor a szállítólevelek export, import funkcióval átkerülnek az eladó rendszerébe, így ott a párhuzamos adatbevitel elkerülhető. Ezzel biztosítva van az adatok konzisztenciája.
- Mivel a szállító és eladó árai eltérhetnek egymástól, a számlázás előtt a szállítólevelek átárazásával a helyes számlázási ár beállítható.
- Abban az esetben, ha az eladó nem a parMan rendszert használja, neki kell gondoskodni az Excel állomány megfelelő kezeléséről, ha a saját rendszerébe be szeretné tölteni, de a parMan fejlesztőitől is lehet kérni egyedi formátum kifejlesztését.
Beüzemeléshez szükséges teendők
Ügyfél feladata
- Számlázás modul használata
|
Parola Kft javasolt szolgáltatásai
- Célirányos oktatás – ügyfél igényei szerint
|
Becsült időráfordítás
- Autodidakta tanulás: 1 óra
|
Becsült időráfordítás
|
Ügyfél részéről időmegtakarítás: kb. 0.5 óra.
|