Számlázás más nevében

A funkciót akkor használjuk, ha a szállításokat egy másik cég nevében végezzük.
Leírás

Az ügyletben szereplő partnerek

  • Szállító, aki a terméket gyártja, és kiszállítja
  • Vevő, aki megrendeli a terméket
  • Eladó, akivel a vevő szerződés viszonyban van, ő fogja a vevőnek a számlát kiállítani.

     

  • Szállító partner rendszerében történik meg a rendelések fogadása, feldolgozása, termelése, kiszállítása. A szállítólevélen szállítóként az eladó partner adatai vannak feltüntetve.
  • Szállító partner rendszerében a számla az Eladó vevő számára készül. A szállítólevelekről a vevőnek a számlát az eladó állítja ki.
  • Ezeket az ügyleteket eladó partnerenként külön telephelyen kezeljük. A rendelés adatok integrálva vannak a szállító termelésbe, így azokat nem kell külön figyelni.
  • Ha az eladó partner is a parMan rendszert használja, akkor a szállítólevelek export, import funkcióval átkerülnek az eladó rendszerébe, így ott a párhuzamos adatbevitel elkerülhető. Ezzel biztosítva van az adatok konzisztenciája.
  • Mivel a szállító és eladó árai eltérhetnek egymástól, a számlázás előtt a szállítólevelek átárazásával a helyes számlázási ár beállítható.
  • Abban az esetben, ha az eladó nem a parMan rendszert használja, neki kell gondoskodni az Excel állomány megfelelő kezeléséről, ha a saját rendszerébe be szeretné tölteni, de a parMan fejlesztőitől is lehet kérni egyedi formátum kifejlesztését.

 

Beüzemeléshez szükséges teendők

Ügyfél feladata

  • Számlázás modul használata

Parola Kft javasolt szolgáltatásai

  • Célirányos oktatás – ügyfél igényei szerint

Becsült időráfordítás

  • Autodidakta tanulás: 1 óra

Becsült időráfordítás

  • Oktatás: 0.5 óra

Ügyfél részéről időmegtakarítás: kb. 0.5 óra.