Számlázás

A modul magában foglalja a számlázással kapcsolatos mindennapi feladatok elvégzéséhez szükséges menüpontokat.
Leírás

A Számlázás modulban a vevőknek tudunk számlát, díjbekérőt, illetve saját egységeknek belső elszámolót kiállítani. Továbbá lehetőségünk van kézi számlát és pénztárgépes eladást is rögzíteni.
A modulban készíthető:

    • Normál kimenő számla adatbevitellel, illetve szállítólevelek alapján
    • Díjbekérő
    • Előleg számla, amely beszámítható számlakészítéskor teljes egészében, illetve részben is
    • Belső elszámoló – a saját egységek elszámoltatásához belső elszámoló készíthető a kiszállítások alapján
    • Pénztárgépes eladás kezelése – a program alkalmas pénztárgépes értékesítés fogadására, blokkonként képződik egy pénztárgépes eladás bizonylat, melynek adattartalma megegyezik egy kimenő számla tartalmával. A program a hatályos jogszabályi követelményeknek teljes mértékben megfelel, és az ehhez szükséges igazolásokkal rendelkezik.
  • Áfa változás esetén nem szükséges külön programozói munka, ezt bármely felhasználó önállóan el tudja végezni.
  • A számlázás elvégezhető a programból készített szállítólevelek alapján, de kézi felvétellel, a cikkadatok rögzítésével is megoldható.
  • Az elkészült számla a kiállító igénye szerinti példányszámban nyomtatható, áfa részletezést tartalmaz.
  • A számla készülhet magyar, angol vagy német nyelven, tetszés szerinti valutanemmel.
  • A felhasználó igénye esetén a kiállító emblémája (logója) a számlára felvihető.
  • Szükség esetén a kiszámlázott árucikkek mennyiségi adatai a raktári nyilvántartásokba is rögzítésre kerülnek.
  • Az elkészített számlákról jegyzék készíthető.
  • Az elkészített számlák alapján áfa nyilvántartás, partnerekre és cikkadatokra vonatkozó statisztikák tekinthetőek meg illetve nyomtathatóak ki a programból.
  • Az áruházláncok által támasztott egyedi követelményeknek minden tekintetben meg tud felelni a program (különböző számla és szállítólevél összesítők nyomtatása)

 

Képernyőkép

szamlazas 01

Nyomtatási nézetek

Beüzemeléshez szükséges teendők

Ügyfél feladata

A számlázás modul használatba vételéhez:

  • az alap rendszer ismerete szükséges, amely tudás önállóan is elsajátítható, a rendszerben található súgók segítségével.
  • a számlázás a kiszállításon alapul, de ha önállóan üzemel, akkor javasolt végig gondolni számlázási szerkezetet (fizetési módok, ismétlődések, számlázási ciklusok)
  • javasolt összegyűjteni az eddig árlistákat, nyomtatott formában.
  • az alábbi adatok feltöltése, kialakítása szükséges:
    • Partner törzs feltöltése (különös tekintettel a fizető partnerre)
    • Cégadatok feltöltése
    • Cikk törzs feltöltése
    • Árlisták kialakítása
    • Árak és partnerek összerendelése

Parola Kft javasolt szolgáltatásai

  • Partner és cikktörzs kialakításában történő segítségnyújtás, amely eredménye egy könnyen és logikusan bővíthető adatbázis.
  • Célirányos oktatás – ügyfél igényei szerint
  • Speciális számla formátum(ok) elkészítése, cég logó feltöltése

Becsült időráfordítás

Legkisebb rendszer esetében (kb. 30 partner, 50 késztermék, 8 árlista):

  • Autodidakta tanulás: 6 óra
  • Adatfeltöltés: folyamatos

Becsült időráfordítás

Legkisebb rendszer esetében (kb. 30 partner, 50 késztermék, 8 árlista): 

  • Rendszerszervezés: 1 óra
  • Oktatás: 1 óra
  • Háttér munka: 1 óra

Ügyfél részéről időmegtakarítás: kb. 4 óra.