Rendelés

A vevői rendelés modulban kezeljük a vevői, illetve a saját boltok által leadott rendeléseket és ezek módosításait.
Leírás

A vevői rendeléseket felvehetjük kézi úton, tehát minden nap, minden vevőnek felvesszük manuálisan a rendelését, illetve úgynevezett állandó rendelést is használhatunk.

Egy vevőnek egy nap egy rendelése lesz, de természetesen kérheti a kiszállítást több szakaszban.

  • A rendeléseken az árak kitöltése árlisták alapján történik, ennek hiányában a cikk törzsből kerül kitöltésre az eladási ár
  • A rendeléseken alkalmazható a nettó illetve bruttó ár
  • Deviza kezelése, tetszőleges pénznemben
  • A rendelések kiszállításokba, ezen belül járatokba sorolhatók, amely alapján az üzemi osztás, a norma és a gyártás vezérlő törzs segítségével elvégezhető

A rendelés típusa lehet:
1 – Normál – vevői rendelés
2 – Belső – saját boltok rendelése
3 – Visszáru – vevői visszáru
4 - Belső visszáru - saját boltok visszáru
5 – Generált – üzemek közötti rendelés, pl. csomagoló üzem megrendel a kenyeres üzemtől

 

allando

Állandó rendelés

A programban lehetősége van egy heti keretrendelést (állandó rendelést) felépítenie, amit hétről hétre lehet majd hosszabbítani. A meghosszabbított állandó rendelésekből tudja majd a napi rendeléseket is készíteni.

  • Lehetőség van egy egész hét rendelésének a felvitelére, módosítására táblázatos formában
  • Tetszőleges hétből másolható a heti rendelés. Például ünnepek esetében másolható az előző évi heti rendelés
  • Heti megrendelő nyomtatható a vevők részére

 

napi

Napi rendelés

  • A napi rendelés létrehozása történhet:
    • Adatbevitellel.
    • Állandó rendelésből az aktuális nap másolásával.
    • Előzőleg felvett napi rendelésből.
  • Napi rendelésmódosítás elvégezhető táblázatos formában is
  • Vevői rendelés megtekinthető:
    •  Listaszerűen a rendelés fontosabb adataival, összes rendelt mennyiség megjelenítésével
    •  Egyenként részletesen
  • Nyomtatás
    • Jegyzék nyomtatása
    • Rendelés nyomtatása kiszállításonként, napra, partnerre, időintervallumra összevontan
  • A rendelésekről azonnal számla készíthető
  • Rendelések importálhatók
  • Kiegészítő modul

 

Képernyőképek

rendeles 01

rendeles 02

Nyomtatási nézetek

Beüzemeléshez szükséges teendők

Ügyfél feladata

A rendelés modul használatba vételéhez:

  • az alap rendszer ismerete szükséges, amely tudás önállóan is elsajátítható, a rendszerben található súgók segítségével.
  • javasolt végig gondolni a rendelés szerkezetet (állandó rendelések kezelés, napi rendelések, előző napi rendelések)
  • javasolt összegyűjteni az eddig rendeléseket és árlistákat, nyomtatott formában.
  • az alábbi adatok feltöltése, kialakítása szükséges:
    • Járatok, kiszállítások kialakítása
    • Partner törzs feltöltése
    • Cikk törzs feltöltése
    • Árlisták kialakítása
    • Árak és partnerek összerendelése
    • Járatok és partnerek összerendelése

Parola Kft javasolt szolgáltatásai

  • Járat szervezés (ez a folyamat szervesen érintheti a rendelés felvételt, gyártásszervezést és az árukiadást, a Parola Kft munkatársai rendszerszervezés keretein belül ezt segítenek végig gondolni)
  • Partner és cikktörzs kialakításában történő segítségnyújtás, amely eredménye egy könnyen és logikusan bővíthető adatbázis.
  • Adatfeltöltés gyorsítása Excel import táblázat segítségével.
  • Célirányos oktatás – ügyfél igényei szerint
  • Adattisztítás és utólagos adatmódosítás, adatok ellenőrzése a rendszer elvárt működési logikája szempontjából

Becsült időráfordítás

Legkisebb rendszer esetében (kb. 30 partner, 50 késztermék, 8 árlista):

  • Autodidakta tanulás: 10 óra
  • Adatfeltöltés: 25 óra

Becsült időráfordítás

Legkisebb rendszer esetében (kb. 30 partner, 50 késztermék, 8 árlista):

  • Rendszerszervezés: 2 óra
  • Oktatás: 2 óra
  • Háttér munka: 2 óra

Ügyfél részéről időmegtakarítás: kb. 10-15 óra.