Szakbolti háttérrendszer

Ezen rendszer alkalmazásával a cégvezetés aktuális és pontos képet kap a saját boltjai értékesítéséről, raktárkészletéről. A készlet figyelésével elérhető, hogy a boltokat friss áruval legyen feltöltve a nap bármely időszakában.
Leírás

A parCass rendszer két modulból áll:

  • pénztárgépes modul
  • parMan háttér rendszer

A háttér rendszerben történik a törzsadatok karbantartása, beérkezések könyvelése, késztermékek átvétele a kiszállítás modulból, a bolti raktár készlet kezelése.
A pénztárgépes modulban történik az értékesítés
A két modul között szinkronizáció működik:

  • A cikk, áradatok a karbantartása a háttér rendszerben történik és beállított időközönként aktualizálásra kerül a pénztárgépes adatbázisban.
  • Az értékesítés során keletkezett blokkok folyamatosan bekerülnek a számlázás adatbázisába, mint pénztárgépes értékesítés és a bolti raktár készletvezetése is megtörténik.

 

Beüzemeléshez szükséges teendők

Ügyfél feladata

A szakbolti rendelés modul használatba vételéhez:

  • rendelés modul használata
  • az alábbi adatok feltöltése, kialakítása szükséges:
    • Felhasználók és partnerek (szakboltok) összerendelése
  • szakbolti felhasználók ismerjék meg a rendszer használatát

Parola Kft javasolt szolgáltatásai

  • Célirányos oktatás – ügyfél igényei szerint
  • Jogosultság beállítása

Becsült időráfordítás

  • Autodidakta tanulás: 4 óra
  • Adatfeltöltés: folyamatos

Becsült időráfordítás

  • Oktatás: 2 óra
  • Háttér munka: 1 óra

Ügyfél részéről időmegtakarítás: kb. 1 óra.