Szakbolti háttérrendszer
Ezen rendszer alkalmazásával a cégvezetés aktuális és pontos képet kap a saját boltjai értékesítéséről, raktárkészletéről. A készlet figyelésével elérhető, hogy a boltokat friss áruval legyen feltöltve a nap bármely időszakában.
Leírás
A parCass rendszer két modulból áll:
- pénztárgépes modul
- parMan háttér rendszer
A háttér rendszerben történik a törzsadatok karbantartása, beérkezések könyvelése, késztermékek átvétele a kiszállítás modulból, a bolti raktár készlet kezelése.
A pénztárgépes modulban történik az értékesítés
A két modul között szinkronizáció működik:
- A cikk, áradatok a karbantartása a háttér rendszerben történik és beállított időközönként aktualizálásra kerül a pénztárgépes adatbázisban.
- Az értékesítés során keletkezett blokkok folyamatosan bekerülnek a számlázás adatbázisába, mint pénztárgépes értékesítés és a bolti raktár készletvezetése is megtörténik.
Beüzemeléshez szükséges teendők
Ügyfél feladata
A szakbolti rendelés modul használatba vételéhez:
- rendelés modul használata
- az alábbi adatok feltöltése, kialakítása szükséges:
- Felhasználók és partnerek (szakboltok) összerendelése
- szakbolti felhasználók ismerjék meg a rendszer használatát
|
Parola Kft javasolt szolgáltatásai
- Célirányos oktatás – ügyfél igényei szerint
- Jogosultság beállítása
|
Becsült időráfordítás
- Autodidakta tanulás: 4 óra
- Adatfeltöltés: folyamatos
|
Becsült időráfordítás
- Oktatás: 2 óra
- Háttér munka: 1 óra
|
Ügyfél részéről időmegtakarítás: kb. 1 óra.
|