Régi kód - Új kód

Kedves 'régi' felhasználóink. Egy kis segítségkép összegyűjtöttük, hogy a régi program menüpontjai hol találhatók meg az új programban.

Pékségi program - parMan program  
     
Sorszám Modul neve Megjegyzés
1. Vevői rendelés A modul ugyanaz, mint volt, a naptárból állandó rendelés lett. Az állandó rendelés egy almodul.
2. Gyártás A gyártás teljesen átalakult, munkalapos gyártásra épül. A korábbi rendelés összesítő alapú gyártás is lehetséges.
3. Kiszállítás Teljesen átalakult, felkészítettük, hogy az árukiadó is használja. Újdonság a teljes elfogadás.
4. Számlázás Sokat nem változott, egyszerűbb lett. Kevesebb menüpont, de többet tud.
5. Norma Menüpontok nem változtak, de tudása sokkal több lett, a tetszőleges beépülés miatt.
6. Raktár Rendezettebb lett, leltárra büszkék vagyunk. Felépítése alig változott.
7. Törzsadatok Felépítése egyszerűbb, rendezettebb lett.
8. Szerviz funkciók Idei évben nyeri el végleges formáját.
9. Szállítói megrendelés Új modul
10. Szállítói számla Új modul
11. Pénzügy Új modul
12. Főkönyv Új modul

 

Általános szabályok minden menüpontra
(Fekete -fehér)  
     

Az új parMan program menüpontjai szigorú logika szerint épülnek fel.
Ez minden fő- és almodulra érvényes.

     
Sorszám Programpont neve Megjegyzés
1. Felvétel Új adatok felvétele.
2. Módosítás Adatok módosítása.
3. Sztornó Sztornó vagy törlés (törzsadatok).
4. Megtekintés Adatok megtekintése a képernyőn.
5. Nyomtatás Adatok nyomtatása képernyőre, Windows vagy mátrix nyomtatóra.
6. Feldolgozás Minden olyan, ami az előző öt menüpontba nem fér be.
7. Vezetői Vezetői menüpontok, külön díjazás ellenében. Elsődlegesen a cégvezetés számára.
8. Karbantartás Parola Kft. számára fenntartva.

 

Menüpontok helye      
       
Menü Megnevezés Menü Megnevezés
1.1.2 Rendelés felvétele naptárból 1.1.1.2 Új vevői rendelés felvétele állandó alapján 
1.1.1. Kézi felvétel  1.1.1.1. Új vevői rendelés felvétele adatbevitellel 
1.2.3.  Megrendelések módosítása 1.1.2.3 Vevői rendelés módosítása vevőre
3.4.  Kiszállítás módosítása 3.6.1 Kiszállítások teljes elfogadása
    3.6.2 Kiszállítások részleges elfogadása 
3.3.1 Szállítólevelek nyomtatása 3.5.2 Árukiadói lap, szállítólevél nyomtatása 
2.1.1 Gyártás összesítés készítése, nyomtatása 2.6.1 Készáru összesítések 
1.6.6. Naptár meghosszabbítása 1.2.1.2 Új állandó rendelés felvétele létező alapján
1.6.5 Naptár nyomtatása 1.2.5.3 Megrendelőlap nyomtatása 
1.6.2.4.  Naptár módosítása 1.2.2.4 Állandó rendelés módosítása egész hétre
2.5.1 Gyártás összesítése naptárból 2.6.3 Napi összesítések készítése 
3.2.  Szállítólevél lista 3.5.1 Napi kiszállítás összesítés nyomtatása 
3.5 Szállítólevelek zárása 3.6.3 Kiszállítások zárása 
4.1.4 Szállítólevelek válogatása 4.1.2 Számla felvétele szállítólevek alapján
4.1.5 Számla készítése   MEGSZŰNT, NEM KELL!
4.2.2 Számla javítása 4.2.1 Számla módosítás számlaszám alapján 
    4.2.2. Számla módosítása partner alapján 
4.5.6 Nyomtatás 4.5.2 Számla nyomtatása 
4.5.9 Számla lista nyomtatása 4.5.1 Számlajegyzék nyomtatása